Proč je dobré nechat si ověřit znalosti
20. 04. 2015

Za účelem zvýšení povědomí o nabídce projektu UNIV 3 probíhala celorepubliková propagační kampaň. Upozorňovala na možnost nechat si ověřit a uznat dosavadní znalosti a dovednosti. V České republice bylo prozatím další vzdělávání, i přes veškeré…

Vývoj mediální kampaně 2014/2015
20. 03. 2015

Prohlédněte si výsledky naší mediální kampaně v přiložené prezentaci.

Výsledky kampaně prosinec 2014
05. 02. 2015

V rámci posledního období běhu PPC propagace projektu UNIV3 – tj. 1.12. – 31.12.2014, byla realizována propagační kampaň s pomocí jednoho dodavatele. Na základě informací z předchozího období byl zvolen běh kampaně AdWords (se zaměřením především na…

Výsledky kampaně v říjnu a listopadu 2014
28. 12. 2014

V uvedeném období (1.10.2014 – 30.11.2014) byla realizována PPC kampaň opět pomocí 2 dodavatelů. V rámci daného období se jednalo především o propagaci pomocí textových a grafických bannerů systémem PPV (Pay Per View), kdy byla cena za kampaň…

A jak jsme si vedli v srpnu a září?
15. 10. 2014

V uvedeném období (1.8.2014 – 30.9.2014) byla realizována PPC kampaň pomocí 2 dodavatelů, kdy dodávka se zaměřila na PPV bannerovou kampaň včetně vytvoření nových grafických bannerů a kampaň na sociální síti Facebook v období 08/2014, druhá dodávka…